ان وقتها که دستم به زنگ نمیرسید

در میزدم

حالا که دستم به زنگ میرسد

دیگر دری نمانده است............

 

پروانه ها کوتاه عمز میکنند:

با عشقی که از کودکی با خود داشته اند و

کلاغها زبان گنجشک را نمی فهمند

همه عمر سیاه میپوشند

با حسرت پروانه مردن!!!!!

یه مدتیه که هستی یه مو جود عزیزی با من یکی شده و وجود من دیگه فقط مال خودم نیست  و بسته به اون وجود عزیز........

میدونی  من با اون  می خوابم و با اون بیدار میشم باهاش گریه میکنم ومیخندم .

میدونم که نمیتونم باورش نکنم یا اگه انکارش بکنم لبم میسوزه چی میشد اگه اونم منو باور میکرد!!.....

اگه فقط یه بار قلبم تنها واسه خودم بزنه یا محکوم میشه یا مطمئنم که تو سینه من نبوده.

کاشکی دلامون صدای همو میشنیدن تا میفهمید که به امید وصلش نشستم و دارم به حال خودم زار میزنم.

اخه میدونین هر کاری که میکنم به عشق اونه ولی احساس میکنم بالاخره به جای وصل ازش دور میشم.

به امید اونه که زنده ام وحتی اگه یه روزی اون بخواد از پیش من بره همه امیدم به اینه که  دل من با یاد اون تو خاک بپوسه و خاکستر بشه............

tasmim

emrooz raftam ye badkonake gonde kharidam ta enghad esmeto toosh seda konam bad gonde gonde beshe ta age terekid ta chan sad metrie atrafam faghat esme too bashe



alan too dige nisti vali man ba too biroon miram barat mive miaram 2ta bilite shahre bazi migiram ta ba ham berim...
maloom nist alan too che hali vali ,,,
mitooni bekhandi ya gerye koni
ya saket o gong bashi !!!!!
dige vase dastaie koochikam hich farghi nemikone ke.....
 bashi ya nabashi
 choon ba too zendegi mikonam va dige hich vaght tanha gerye nemikonam
(kash hich vaght dastato az khodam door nakarde boodam)